Salonowe auta. Dla kogo i czy warto?

ie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie. Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewność

Salonowe auta. Dla kogo i czy warto?

Serwisowanie w ASO

Serwisowanie auta to problematyczna sprawa, nigdy nie wiadomo na jakich mechaników trafimy. Zazwyczaj jest to loteria, zwłaszcza jeżeli jesteśmy w obcym nam mieście, gdzie nikt nie może nam polecić jakiegoś warsztatu. To niestety częste sytuacje kiedy nasze auto ulegnie awarii na trasie.

Dobrym wyjściem jest wtedy skorzystanie z usług serwisów ASO danej marki. Wtedy będziemy mogli mieć pewność, ze zastosowano odpowiednie części zamienne. Jakość wykonanej pracy serwisowej w punkcie ASO będzie na wyższym poziomie niż standardowy warsztat. Jedynym minusem może być cena za usługę, ale o tym kiedy indziej.


Zalety auta z salonu

Kupując nowy samochód warto dobrze przemyśleć sprawę. Mając do dyspozycji określony budżet można wybierać pomiędzy ofertami komisów i poszukać używanego auta wyższej klasy. Można też kupić auto niższej klasy, jednak prosto z salonu. Warto zastanowić się nad potencjalnymi korzyściami jakie daje nowe auto.

Po pierwsze nie będziemy musieli nic wymieniać, ani go serwisować aby nim jeździć. Po drugie nie będzie miało ukrytych wad, nie będzie rozbitkiem poskładanym z dwóch czy trzech aut. Kolejną sprawą jest dłuższa żywotność auta z salonu, do czasu poważnych napraw będziemy mieli przed sobą szmat czasu. Więc kupując auto warto dobrze się zastanowić nad autem z salonu.


O Peugeocie 2008 z Wikipedii

Pogłoski o stworzeniu miejskiego crossovera mającego pełnić podwyższony odpowiednik subkompaktowego modelu Peugeota krążyły jeszcze w czasie produkcji modelu 207, jednak dopiero po debiucie jego następcy francuski producent zdecydował się oficjalnie zaprezentować swoją odpowiedź na takie modele, jak Nissan Juke czy Opel Mokka. Francuski producent trafił w okres gwałtownego wzrostu popularności i wysypu nowości wśród crossoverów segmentu B, co okazało się gwarantem późniejszego sukcesu modelu. 2008 zastąpił w gamie Peugeota miejsce modelu 207 SW, którego produkcja z racji małej konkurencji i stosunkowo niskiej sprzedaży zwłaszcza na tle crossoverów przestała się opłacać.

W 2016 roku na salonie w Genewie Peugeot zaprezentował zmodernizowaną wersję swojego crossovera klasy B, gdzie zmiany objęły głównie pas przedni - pojawiła się nowa, większa atrapa chłodnicy zdominowana logiem firmy. Polska premiera samochodu miała miejsce na targach w Poznaniu.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Peugeot_2008